(이것은 본 지의 2006년 11월1일 기사를 복사한 것입니다. 서방의 여성운동가들이 무슬림들의 비무슬림들(카피르)에 대한 강간에 침묵하고 있으며 이슬람 신학은 그것을 허용하고 있다. 표면의 편집자의 생각은 최근에 이집트에서 폭도들에 의한 잔혹한 성폭력을 당한 라라 로건의 "60분 보고"와 관련이 있어 보이는데 이에 대해 철저하게 침묵을 하고 있다.



Unveiled women who get raped deserve it.


베일을 쓰지 않은 여인이 강간을 당하는 것은 당연하다.



That’s the pedagogy preached by the Mufti of Australia, Sheikh Taj al-Din al-Hilali, who recently sparked an international stir by pronouncing that women who do not veil themselves, and allow themselves to be “uncovered meat”, are at fault if they are raped.


이것은 호주의 무프티(이슬람 율법인 샤리아의 유권해석 및 신규 제정이 가능한 이슬람 고위 성직자) 쉐이크 타즈 알 딘 알 힐럴리 씨가 설교 때 교육한 것이다. 그는 최근에 베일을 쓰지 않은 여인은 스스로 포장하지 않은 고기가 되는 것이며 강간을 당하면 자신의 잘못이다는 말로 국제적인 소용돌이를 촉발했다.



This is nothing new, of course, and it is somewhat mysterious why the Sheikh’s comments have caused any shock at all, since his view is legitimized by various Islamic texts and numerous social and legal Islamic structures. And that is why back in September 2004 in Denmark, al-Hilali’s Australian counterpart, the Mufti Shahid Mehdi, declared exactly the same thing, stating that unveiled women are “asking for rape.”


이것은 물론 새로운 사실이 아니다. 그러나 그 성직자의 말이 왜 전혀 충격을 주지 않았나 하는 점은 좀 이상하다. 그의 관점은 이슬람의 여러가지 교본과 많은 이슬람의 사회적, 법적인 구조 속에서 합법적인 것이다. 그래서 2004년 덴마크에서 알 힐럴리의 호주 파트너인 무프티 샤힏 메흐디 씨가 "베일을 쓰지 않은 여인은 간음을 청하는 것이다"는 똑같은 말을 했다.




All of this, in turn, explains the skyrocketing epidemic of Muslim rape in non-Islamic countries. Muslim newcomers are significantly overrepresented among convicted rapists and rape suspects throughout European nations such as Sweden, Norway, and Denmark.


이런 것들이 하늘 높은 줄 모르고 전염병처럼 퍼져 나가는 비무슬림권에서의 무슬림 강간을 설명한다. 새로 이민 온 무슬림들은 강간범으로 그리고 강간 혐의자로 스웨덴 노르웨이 덴마크 같은 유럽 나라에서 두드러지게 나타난다.




No wonder why many Muslim rapists openly admit their actoins and justify them smugly with casual references to their religious and cultural beliefs.


왜 많은 무슬림 강간범들이 떳떳하게 강간을 시인하며 자신들의 신앙과 문화적 신념을 인용하면서 젊잖게 자신들의 행위를 정당화하는지는 의심의 여지가 없다.





This horrifying phenomenon was on display in a court trial in Australia last year, in which a Muslim rapist, going by the name ”MSK”, taunted his sobbing 14-year-old victim and proudly professed the legitimacy of his sexual assaults on young girls by explaining that his victims were not veiled ? as the Islamic religion mandates women to be. [1]


이런 무서운 현상은 작년에 호주의 법정에서 나타났는데, MSK라는 이름으로 불리는 무슬림 강간범은 흐느껴 울고 있는 14세의 피해자를 조롱하면서 떳떳하게 자신이 소녀를 성폭행 한 것에 대해 정당성을 주장했는데 그 이유는 이슬람에서는 여성은 베일을 쓰도록 규정되어 있는데 피해자는 베일을 쓰지 않고 있었다는 것이다.



“MSK” is from Pakistan. He is doing in Australia what he learned best back home: in some of the most notorious rural areas of Pakistan, gang rape is officially sanctioned as a legitimate form of keeping women marginalized and “in their place.”


MSK 씨는 파키스탄 사람이었는데 여인들을 무시하며 집에 머물게 하기 위해서 성폭행을 합법적으로 규정한 파키스탄의 매우 잘 알려진 몇 지역 중의 한 곳에서 온 그는 고향에서 배운 것을 호주에서 행하고 있다.



As noted earlier, certain realms of Islam help institutionalize this form of violent misogyny.


이미 말한 것처럼 이슬람의 이런 부분은 폭력적 여성 혐오증의 형태로 법을 제정하는 것을 돕는다.



The Koran, for instance, permits Muslim men to enslave ? and have sexual relations with ? the women of unbelievers captured in the spoils of war (Sura 4:23-24).


예를 들면 코란에 보면 무슬림 남성들은 비무슬림 전쟁포로 여성들과 성관계를 허락하고 있다.(꾸란4:23-24)




The Islamic legal manual ‘Umdat al-Salik, which is endorsed by Al-Azhar University, the most respected authority in Sunni Islam, sanctions this violence, affirming that Muslims can enslave captured infidel women and make them concubines.


이슬람의 합법적 규정인 움닷 알 살릭은 순니파 이슬람에서 가장 존경받는 권위를 가진 알 아즈하르 대학에서 공인을 받은 것인데, 거기에 보면 무슬림들은 비무슬림 여인들을 포로로 잡아 노예를 삼고 첩을 삼아도 된다고 이런 폭력적 행위를 지지하고 있다.




To compound this pathology, a notion has developed within the system of gender apartheid in which Muslims like “MSK” have grown up: the idea that a woman who does not veil herself is somehow responsible for any sexual or physical harm done to her.


이런 병적인 생각들이 혼합되어 MSK 씨가 자란 곳 같은 환경에서 성 분리 시스템 같은 사상이 개발되었다. 그 생각은 베일을 쓰지 않은 여인은 자신에게 가해진 어떤 성적 혹은 물리적 손해에 대하여 일부 책임이 있다는 것이다.





In the psychopathic mental gymnastics that occur in the perpetrators’ minds, the unveiled woman must be sexually punished for violating the “modesty” code.


그들의 심리속의 정신병적 작용에 의하면 베일을 쓰지 않은 여인은 정숙 규정을 어겼기 때문에 성폭행을 통해서 징계를 받아야 한다는 생각이 발생한다.



Thus, when Islamic Muftis like Sheikh Taj al-Din al-Hilali and Shahid Mehdi declare that women who refuse to wear headscarves are “asking for rape,” they are merely regurgitating a popular theme in many segments of Islamic culture.


그러므로 쉐이크 알 딘 알 힐럴리 와 메흐디 같은 이슬람 무프티(고위 성직자)들이 "베일을 착용하지 않은 여인들은 강간을 청하는 것이라"고 선언한 것은 이슬람 문화의 요소들을 그저 반복해서 말한 것 뿐이다.




In traditional Islamic law, rape cannot be proven unless four males testify as witnesses (Sura 24:4 and 24:13). In other words, raped women cannot get justice anywhere Islamic law prevails.


이슬람의 전통법에 의하면 간음행위는 4명의 증인이 없으면 증명할 수 없다.(꾸란24:4, 24:13). 다시 말하면 강간 당한 여인들은 이슬람 법 체제 하에서는 정당성을 인정받을 수 없다.



More horrifying still, a woman who has the courage to say she was raped, and fails to produce the four male witnesses (which is obviously almost always the case), ends up being punished because her accusation is regarded as an admision of pre-marital sex or adultery.


더 무서운 것은 자신이 강간 당했다고 말할 용기가 있는 여인이 4명의 남자 증인을 세우지 못할 때는(대부분의 경우 거의 항상 그렇다), 스스로 간음, 혹은 혼전 성교를 인정했기 때문에 처벌을 받는 것으로 끝난다.





And this is why seventy-five percent of the women in prison in Pakistan are behind bars for the crime of being a victim of rape.


그렇기 때문에 파키스탄에 수감되어 있는 75%의 여인들은 강간 피해자들이다.



In Holland, myriad women now bear the horrible scar that has infamously become known as “smiley,” whereby one side of the face is cut up from mouth to ear ? a war mark left by Muslim rapists as a warning to other women who don’t veil themselves.


네델란드에서는 많은 여인들이 지금 "스마일리"라고 알려진 무서운 흔적을 가지고 살고 있는데 그들은 무슬림 강간범들에게 얼굴의 한 쪽에 입부터 귀까지 칼로 베어진, 베일을 착용하지 않은데 대한 경고의 상처를 가지고 있다.




In France, the phenomenon of Muslim gang rape as punishment for non-veiling even has a word to describe it: “tournante” (take your turn). In areas where Muslims form the majority (i.e. the Muslim suburb of Courneuve, France), even non-Muslim women feel pressured to veil themselves in fear of Muslim sexual and physical punishment.


프랑스에서는 베일을 착용하지 않는 것에 대한 징계조치로 무슬림들에게 성폭력을 당하는 현상을 뚜르낭떼 라고 표현한다. 무슬림들이 많은 프랑스의 쿠르뉴브 같은 지역에서는 비 무슬림 여인들도 베일을 착용하지 않은 것에 대한 무슬림들의 성폭력 혹은 물리적 징계를 두려워하여 베일을 써야한다는 압력을 느끼기도 한다.



In the context of this epidemic of Muslim violence against women, and the open legitimization of it pronounced by Islamic clerics, one would think that the Western feminists of our time would be up in arms, sympathetically coming to the side of their raped sisters and standing up for women’s rights in general.


여성들에 대한 전염병같은 무슬림들의 폭력과 이에 대하여 이슬람 성직자들이 공개적으로 그 합법성을 인정하는 상황에서 이 시대의 서방의 여성운동가들은 일어나야 한다. 동정심을 가지고 강간 피해자들 옆에 서서 여성들의 보편적 인권을 위해 일어나야 한다.












 


But this is just not the case.


그러나 사실은 그렇지 않다.



The West’s leftist feminists are responding with an apathetic heartlessness and deafening silence. [2]


서방의 좌파 여성운동가들은 냉담하고 무정하고 귀머거리 처럼 침묵으로 반응한다.



It’s all very much understandable and expected, of course: it is politically correct and cutting-edge to scream with moral indignation about a woman’s right to an abortion in the West, but to actually care for ? and come to the public defense of ? the female victim of a gang-rape committed by Muslims is unthinkable.


이것은 물론 다분히 이해할 수 있고 예상된 것이다. 정치적으로 교정된 발언들과 서방에서 여성의 낙태의 권리에 대한 도덕적 분노를 외치며 끝을 잘라버린다. 그러나 실제로 돌봐야 하고 사회적으로 지켜줘야 할 무슬림들에 의해서 저질러진 성폭행 피해 여성들에 대한 것은 생각할 수도 없다.




This is so because admitting the Muslim rape epidemic, and the theology and institutions on which it is based, and denouncing it, would violate the central code of the “progressive” leftist faith: anti-Americanism and cultural relativism.


이것은 무슬림들의 전염병처럼 퍼지는 강간을 신학적으로 혹은 그에 근거한 규범으로 받아들였기 때문이다. 그것을 비난한다면 그것은 진보적 좌파의 핵심인 반미주의와 무화적 상대주의를 범한 것이 된다.



No culture can be said to be better than any other ? unless it is American culture, which is always fair game for derision and ridicule.


항상 조롱받기에 합당한 미국 문화가 아니라면 어떤 문화도 다른 문화보다 더 나은 것은 없다.



But to criticize any Third World culture in general ? and an adversary culture in particular ? is to surrender the political cause and faith.


그러나 제 3 세계의 문화를 비판한다면, 특별히 적의 문화를 비판하는 것은 정치적 동기와 신앙을 포기하는 것이다.



And that’s why leftist feminists are also completely mum on the horrors of forced marriages, honor killings and female genital mutilation within the Islamic world.


그렇기 때문에 좌파 여성운동가들도 이슬람권에서 행해지는 강제결혼과 명예살인과 여성 성기절단의 공포에 대해서 철저히 벙어리가 되는 것이다.




The worldview of Oslo Professor of Anthropology, Dr. Unni Wikan, is perfect in representing leftist feminists’ stand on Muslim rape and Islamic gender apartheid. Wikan’s solution for the high incidence of Muslims raping Norwegian women stresses neither the punishment of the perpetrators nor the repudiation of the Islamic theology that legitimizes such abuse of women.


좌파 여성운동가들의 무슬림 강간과 이슬람의 성 차별에 대한 오슬로의 인류학 교수 운니 위칸 박사의 세계관은 완벽하다. 무슬림들이 노르웨이 여성들을 강간하는 비율이 높은 것에 대한 위칸 박사의 해결책은 가해자의 처벌이나 여성학대를 합법화하는 이슬람 신학의 거부로는 안 된다고 강조한다.




Instead, Wikan recommends that Norwegian women veil themselves. This is because, in Wikan’s view, Western women must take their share of responsibility for the rapes, since they are not dressing and behaving according to Muslim understanding. The Norwegian women, in her view, are to realize that they live in a multicultural society and should, therefore, adapt themselves to it. Sheikhs Taj al-Din al-Hilali and Shahid Mehdi would be proud.


대신에 위칸 박사는 노르웨이 여인들이 베일을 쓰는 것을 추천한다. 왜냐하면 위칸 박사의 관점에서 보면 서구 여성들은 무슬림들의 규율 및 복장규정에 따르지 않았기 때문에 강간에 대한 일부 책임을 지라는 것이다. 그녀의 관점에서 보면 노르웨이 여성들은 다문화 사회에 살기 때문에 거기에 적응해야 한다는 것이다. 쉐이크 타즈 알 딘 알 힐랄리와 샤힏 메흐디 가 대견해 할 것이다.





It has long been evident that Western leftist feminists couldn’t care less about real actual breathing women; they care only about their ideological beliefs.


오래 전부터 서방의 좌파 여성운동가들은 실제로 숨쉬는 여성들에게 관심을 가질 수가 없었고 오직 자신들의 이상적 신념에만 관심이 있을 뿐이다.




For them, the victims of Muslim rape can be easily forgotten and dismissed ? for the pursuit of their ultimate goal: to aid and abet the West’s totalitarian enemies and to wreak the destruction of their own free societies which bestow the individual liberties and rights that they despise and abhor.


그들에게는 무슬림들에게 성폭행당한 피해자들은 자신들의 궁극적인 목적을 추구하기 위해서 쉽게 잊어버리고 사라진다. 그 궁극적인 목적이란 그(무슬림)들이 경멸하고 혐오하는, 그들에게 개인적 자유를 제공해 주는, 자유로운 사회를 파괴하는, 서구의 총체적인 적들을 돕고 선동하는 것이다.

http://4him.or.kr/bbs/board.php?bo_table=column_4&wr_id=296
http://mvkceo.blogspot.com/2015/01/blog-post_42.html
http://www.good-faith.net/news/articleView.html?idxno=387

무슬림들은 어떤 생각을 갖고 있는지 검색을 해보았습니다.
무슬림들은 비무슬림 여인들을 포로로 잡아 노예를 삼고 첩을 삼아도 된다고 
그런 규정을 배우고 있으니 우리나라 들어오면 어떻게 되겠습니다.
베일을 쓰지 않으면 강간해주세요라고 생각한다고 하니 
들어오면 여성인권은 커녕 일단 목숨부터 걱정해야되고 강간하고서도 죄의식 자체가 없다는 게 더 큰 문제입니다. 
페미니스트들은 이런 거에는 닥치고 낙태합법화나 미투에만 열을 올리고 있지 당장 자기들 앞의 위기를 보지 못하고있네요
 무슬림들한테 집단 강간당하고 시신훼손 당하는 일이 일어난 후에는 이미 늦다는 걸 알아야되고
코란에는 다른 문화와 타협은 없는 거 같습니다.